mandag 28. februar 2011

#ACNE Cypress - Spring 2011#

This was last week...

Wearing my usualy "go-to-work-outfit"

Parkas from Jean Paul and Timberland boots


OMG! I look like an old, old lady :D


Yup, it's my Acne maxi skirt 

and Yup, I have other shoes with me :D


So tired of the cold, cold winter now

But today it's offically Spring!!!

Welcome March!!! :D

And therefore it's time for some lighter clothes with lighter colors :-)

This is my Cypress ankle booties....love them to death! 




 

 


Knickers from Moods of Norway
 Coat from Avoca Anthology
Scarfes from Black Lily



Jewlery:
Heart - my baby necklace I chewed on as a child (to my mom's despair)
Butterfly with rosette - ND! Design
Long flower necklace - Hedda





Cardigan from Avoca Anthology
(note that the buttons are different...all in the details you knkow ;-) )

Earrings from Hedda



10 kommentarer:

  1. Frøken vårfin,helt herlig med litt farger & pasteller nå!

    Gøy å se ND! smykket sammen med HeddaX :)
    Herlig at du har bruker hjertet du hadde da du var liten,
    skulle ønske jeg hadde mitt fremdeles...
    (også med bitemerker,så det ble dessverre kastet)

    SvarSlett
  2. I forget it's still snowing over in Scandinavia, 1st of march today soon the weather will brighten!

    Tasty light mink purple hues of your scarf and cardigan + accessories. Will look even greater iun spring.

    SvarSlett
  3. your boots are fantastic ! and I love the way you mix all these beautiful necklaces !
    http://selenite.weebly.com/

    SvarSlett
  4. Det SKAL være bitemerker i sånne hjertesmykker. Mitt ble visst også kastet. Sparer på datteren min sitt bitehjertesmykke.

    veldig flott med alle de smykkene sammen. Herlig!!!

    SvarSlett
  5. nice earrings!
    xx

    lesimple.sk

    SvarSlett
  6. Hey! we so jealous that you' ve got snow!!! We follow you, hope to see on our following list as well! Kisses xxx

    SvarSlett
  7. oooh. elsker også ankle bootiesene :)

    SvarSlett
  8. Hahaha! Jeg føler meg også som en gammel dame når jeg har på maxiskjørt og en litt lang jakke/kåpe. :p Sånn er det med vinter! Heldigvis blir det varmere snart, jeg kan ikke vente til den møkkasnøen forsvinner. Jeg sier bare en ting: skinnjakke!

    SvarSlett
  9. Såå flotte de Cypress-skoene!!

    SvarSlett
  10. I really like the jewellery :)

    SvarSlett